Чи стали українці купувати дешевші аналоги улюблених продуктів під час війни
Gradus Research дослідили, чи стали українці купувати дешевші аналоги улюблених продуктів або брендів на тлі повноформатної війни. Для цього вибрали шість категорій товарів: мʼясні вироби, молочні продукти, товари для гігієни, мінеральна вода, солодкі газовані напої й тютюнові вироби.
Згідно з дослідженням, частіше українці відмовлялися від улюблених виробників мʼяса (57%), товарів для гігієни (56%) і тютюнових виробів (61%) заради більш дешевих варіантів.
«Часто таке відбувається в категоріях преміальних товарів або ж у категоріях, де багато гравців зі схожими пропозиціями», – зазначають у Gradus Research.
Натомість більш як половина українців продовжила купувати улюблені молочні продукти (52%), мінеральну воду (57%), а також солодкі газовані напої (52%).
«Як і в історії з McDonald’s, на повернення якого всі так чекали в Україні, ми бачимо, як у певних категоріях працюють lovemarks. Як би не зростала ціна, люди однаково купуватимуть улюблене молоко чи мінеральну воду, до якої звикли», – вважає директорка Gradus Research Євгенія Близнюк.
Опитування провели шляхом заповнення анкети в кінці вересня 2022 року. Участь у дослідженні взяли 2000 людей.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
44% українців обирають бренди з огляду на їхню політичну позицію, позицію щодо підтримки армії, мову спілкування чи факт співпраці з РФ. Такі результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі