Що дратує українців у рекламі брендів і що вони вважають доречним під час війни
Що дратує українців у рекламі брендів, що вони вважають доречним під час війни і як загалом оцінюють креатив під час воєнного стану, дослідили Kantar і Google.
Більше половини респондентів (53%) обирають українські бренди. При виборі бренду найбільше значення мають відсутність зв’язків із країною-агресором, акційна ціна й те, чи перераховує бренд кошти на потреби ЗСУ.
Також більше половини опитаних (54%) вважають, що бренди мають продовжувати рекламувати товари під час війни. А 17% зазначили, що це робити недоречно. На думку 45% опитаних, реклама має враховувати воєнні реалії, натомість 17% хочуть бачити в рекламі щасливе життя без війни.
Майже чверть опитаних (23%) зазначила, що є прояви або дії брендів, які дратують їх під час війни, а саме використання національної символіки, неврахування військових реалій або недоречність реклами, спекуляція чи піар на темі війни. Як приклад респонденти наводять назви піци «Байрактар» чи «Слава Україні».
При цьому більше половини (57%) позитивно ставляться до воєнних образів, таких як Патрон, російський воєнний корабель чи байрактар.
Також респондентів сильно дратує, коли бренд продовжує працювати на ринку країн-агресорів (71%) та постійно розповідає про волонтерську діяльність, але не надає звітів (66%), а також залучає сумнівні бренди-амбасадори (66%).
Водночас майже три чверті (72%) вважають, що використання патріотичної теми доречне під час війни. Серед тих, хто вважає це недоречним, майже половина (47%) зазначають, що така реклама – спекуляція на емоціях у корисливих цілях, а майже третина (33%) думає, що надмірне використання патріотичної теми знецінює національну символіку.
Серед військових у рекламі брендів чверть опитаних хотіла би бачити Валерія Залужного (24%), а серед політиків – Володимира Зеленського (водночас більшість зазначає, що залучення політиків недоречне). Найвідомішим волонтером більше третини респодентів (39%) назвали Сергія Притулу.
71% зазначили, що позитивно ставляться до гумору в рекламі брендів, особливо мемів на воєнну та невоєнну тему, обігрування тематики втрат російських військових та бавовни.
Детальніше ознайомитися з дослідженням можна за посиланням.
Опитування проводили в серпні серед повнолітніх українців віком до 60 років, які живуть у великих містах України із кількістю більш ніж 50 тисяч мешканців.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Майже половина українців обирає бренди, які підтримують ЗСУ, свідчать дані досліджень станом на кінець серпня.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі