Стримінговий сервіс Netflix запустить дешевшу версію підписки з рекламою вже у листопаді, пише BBC. Реклама в середньому триватиме від 4 до 5 хвилин на одну годину перегляду.

Крім того, деякі з фільмів та серіалів будуть недоступні через ліцензійні обмеження.

Спочатку нова підписка буде доступною лише в 12 країнах, серед яких США, Велика Британія, Канада, Німеччина та Іспанія. України в цьому списку немає, однак у Netflix обіцяють з часом додавати до списку нові країни.

Ціна в деяких із країн різнитиметься: наприклад, у Великій Британії план коштуватиме 4,99 фунта, а в США – 6,99 долара.

«Ми впевнені, що тепер маємо плани й відповідні ціни для кожного з фанатів», – зазначають у Netflix.

У керівництві стримінгового сервісу сподіваються, що це допоможе залучити більше передплатників Netflix, а також збільшить дохід компанії, писав The Wall Street Journal у червні 2022 року.

Netflix втратив понад один мільйон підписників у першому півріччі 2022 року.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Уперше про плани запустити підписку Netflix з рекламою стало відомо у квітні 2022 року – глава компанії Рід Гастінгс заявив про можливість створення такої версії сервісу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі