Агенція Rocketmen запустила дизайн-марафон «Схвильовані» для 50 українських компаній, які хочуть перезапустити або створити брендинг для бізнесу.

Учасники отримають новий логотип, візуальний гайд зі шрифтами й кольорами бренда, а також один креатив для SMM за донати дітям-сиротам війни.

Гроші з дизайн-марафону підуть у благодійний фонд «Діти Героїв», що опікується дітьми, які втратили батьків під час війни. Ціль – 500 тисяч гривень.

Проєкт буде корисний бізнесам, які потребують швидкого старту, і тим компаніям, які хочуть якомога швидше адаптувати всі платформи комунікації українською мовою, зазначають у Rocketmen.

Заповнити онлайн-форму для участі можна за цим посиланням. Після цього потрібно підтвердити участь, заповнити детальний бриф і зробити благодійний внесок.

Заявки прийматимуть до 3 листопада 2022 року.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


В Україні запустили платформу Interior Design For Peace, на якій понад 600 дизайнерів й архітекторів надають поради й консультації за благодійні внески для ЗСУ.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі