Кавʼярні й бари. Українці з 24 лютого найчастіше хотіли придбати на Olx бізнес у гастросфері
За час повномасштабного вторгнення українці найчастіше планували придбати бізнес у гастросфері, ідеться в аналітиці Olx.
Кавʼярню й бар найчастіше хотіли купити з березня по серпень і залишали по 13 відгуків на одне оголошення. Трохи менше цікавилися фудтраками (у середньому по 12 відгуків).
Готовий бізнес найчастіше продавали на Київщині: майже 54 тисячі таких оголошень розмістили на Olx за сім місяців війни. У Дніпропетровській області цей показник сягнув 17,5 тисячі, а на Львівщині – 10 тисяч.
Натомість придбати бізнес частіше готові в Черкаській, Київській і Чернігівській областях: українці з цих регіонів лишали в середньому по пʼять відгуків на одне оголошення.
Бізнеси «під ключ» з 24 лютого продавали впʼятеро частіше, ніж у 2020 «пандемічному» році. Найчастіше пропонували купити магазини (7124 оголошення), кавʼярні (3739), сайти (2168) і кафе (1268). Найменше пропозицій фіксували з продажу зоомагазинів і квіткового бізнесу.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Раніше Olx дослідив, як змінилися ціни на техніку і що найчастіше шукають українці під час повномасштабної війни з Росією.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі