Обігрівачі, меблі та прикраси. Що найчастіше купують онлайн за пів року повномасштабної війни
Кількість комерційних запитів в українському сегменті Google зростає щотижня на 2–3%, пише Асоціація ритейлерів України з посиланням на дані компанії. Наразі українці шукають в інтернеті товари на 16% рідше, ніж до повномасштабної війни. Однак це вже помітний прогрес, як порівняти із показниками 24 лютого, коли кількість усіх комерційних запитів у Google упала на 52%.
Найбільше зростання попиту спостерігають у категоріях товарів для опалення будинку, кухонного приладдя, домашніх меблів, приладдя для спорту й фітнесу, а також ювелірних прикрас.
За липень і серпень кількість запитів у категорії «товари для опалення будинку» зросла на рекордні 20% для цього періоду, свідчать дані Google. Категорія «обігрівач» зросла на 27% на півночі, на 14% – на півдні, на 10% – на заході, на 8% – у центрі й на 6% – на сході країни.
Зростають запити в категорії «домашні меблі». У компанії це пов’язують із потребами людей, які були вимушені залишити свої домівки. Частіше стали шукати обручки, годинники й прикраси, які дарують на пам’ять.
У категорії «одяг» найпопулярнішим комерційним запитом є вишиванка. Також у топ-10 потрапили «футболка зсу», «патріотичні футболки» й «бронежилет».
У категорії «Краса й особиста гігієна» знову почастішали запити «манікюр» і «косметика».
«Сезонність цього року працює не для всіх категорій. Наприклад, у категорії «обігрівач» кількість запитів зараз абсолютно змінює всю сезонність, яку ми бачили до цього. Коли була проблема з бензином і величезними чергами на АЗС, значно злетіла категорія «електросамокати». Зростання категорії «сушарка для фруктів» показує, що українці враховують можливість відсутності електроенергії в ці непрості осінь і зиму. Водночас категорія «холодильник» просідає», – пишуть аналітики.
Купуючи, українці почали звертати менше уваги на бренди й більше на вартість товарів, відзначають в Асоціації ритейлерів. Це пов’язно з падінням купівельної спроможності.
Зростання «не брендового» трафіку відбувається швидше, ніж брендового, свідчить статистика. Топ-10 українських онлайн-продавців, серед яких Rozetka, MakeUp, Comfy, Foxtrot, Allo, Epicentrk, Edorado, Eva, Moyo й Stylus, отримують у середньому 20% трафіку від брендових запитів, тимчасом як за аналогічний період минулого року ця частка становила 28%.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Редакція The Village Україна запитувала найбільших українських продавців техніки про рекордний попит на обігрівачі, який спостерігали влітку.
Опалювальний сезон в Україні почнеться пізніше й закінчиться раніше, ніж зазвичай. У «Нафтогазі» кажуть, що зима буде «найхолоднішою за останні десятиліття», а температура повітря в приміщеннях буде +17–18°C, що на чотири градуси нижче від норми.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі