Що буде з активами, контентом і брендами «Медіагрупи Україна» Ріната Ахметова
Що буде з активами, контентом і брендами «Медіагрупи Україна», розповіла директорка з комунікацій SCM Наталія Ємченко.
Зараз медіагрупа, за словами Ємченко, «розлучається з працівниками», виплачуючи їм «великі вихідні пакети».
Активи компанії, як-от: контент, обладнання, техніка, ІТ-системи – продадуть.
«Оскільки не можемо нікому це передавати безкоштовно (бо вже це може рахуватися як вплив на медіа), ми щось будемо продавати, щось здавати в оренду. На умовах ринку, безумовно», – підкреслила Ємченко.
Перевагу будуть надавати співробітникам, які захочуть започаткувати власну справу. «Нижче ринку не можемо (бо закон), а ось право «першої ночі» – за ними, безумовно».
Бренди «Медіагрупи Україна» не продаватимуті й не передаватимуть в оренду. Бо якщо, наприклад, телеканал «Україна» з’явиться в ефірі, люди думатимуть, що медіагрупа повернулася, а це буде не так, написала Наталія Ємченко.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Рінат Ахметов оголосив про вихід з «Медіагрупи Україна» 11 липня. Ліцензії мали передати державі, а телеканали й платформи припинили мовлення того ж дня.
Таке рішення Ахметов ухвалив через набрання чинності закону «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі