Ринок реклами в Україні за час повномасштабного вторгнення Росії скоротився на понад 70%, розповів очільник Мінкульту Олександр Ткаченко в ефірі телемарафону.

Водночас обсяг телевізійного рекламного ринку України в березні скоротився до нуля із більш як 888 мільйонів гривень у лютому, свідчить оцінка комунікаційної групи Razom Group, пише Forbes.

Станом на червень ринок реклами становив 12% від показників лютого – це 106,5 мільйонів гривень.

«Усе дуже залежить від розвитку ситуації на фронті. Якщо не буде подальшого погіршення [...], ми оцінюємо, що за підсумками року зможемо вийти на 35–40% від 2021 року», – пояснює Razom Group.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Українським бізнесам пропонують розмістити зовнішню рекламу за 1 гривню. Умова – донатити на ЗСУ.

Три українські проєкти отримали призи на фестивалі творчості Cannes Lions («Каннські леви») в категорії дизайну.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі