Люди віком від 18 до 24 років дедалі частіше використовують TikTok або Instagram як альтернативу пошуковику й картам Google, розповів старший віцепрезидент компанії Прабхакар Рагхаван, пише TechCrunch.

За його словами, молодь стала частіше шукати інформацію про незнайоме місто або заклад, у якому збирається повечеряти, у TikTok чи Instagram, а не за допомогою ключових слів Google. Як свідчить внутрішнє дослідження компанії, це стосується майже 40% молоді.

Рагаван пояснює, що молоді люди цікавляться «більш візуально багатими формами».

За його словами, деякі молоді люди, ймовірно, ніколи не бачили паперової карти, а всі картографічні продукти (як Google Maps) розроблені за їхнім прикладом. «Це може не відповідати очікуванням молодих користувачів, неправильно пропонувати їм такий досвід», – підкреслив він.

TechCrunch пише, що Google реагує на зміни: у Google Maps, наприклад, додали доповнену реальність, а в пошуковик Google інтегрували функцію, яка підтягує запити відеопублікації з Instagram і TikTok як відео, а не вебсторінки.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Сервіси Google Workspace залишаться безоплатними для українського бізнесу. Крім того, компанія надала 43 тисячі ноутбуків для українських шкіл і 15 мільйонів доларів гумдопомоги.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі