Google планує впровадити нові правила конфіденційності, які обмежать збір персональних даних користувачів Android для рекламних цілей, ідеться в блозі компанії.

Наразі на всіх пристроях Android є функція, яка дозволяє відстежувати дії користувачів у додатків і передавати ці дані третім особам з рекламною метою.

Як пише BBC, компанія надасть можливість користувачам надавати дозвіл на збір інформації. Однак нововведення запрацює не раніше ніж у 2023 році.

Також Google пропонує створити систему Topics, яка з 350 тем виокремлює лише ті, які обрав користувач браузера Google Chrome. За задумом компанії, система має передавати рекламодавцям тільки ці теми, якими користувач цікавився в останні три тижні.

Видання пояснює, що схожу політику впровадила й компанія Apple. Через це Meta недоотримає близько 10 мільярдів доларів. 


24 січня 2022 року Європарламент ухвалив законопроєкт, який забороняє використовувати конфіденційну інформацію щодо сексуальної орієнтації, раси та релігії для налаштування таргетингової реклами. Він стосуватиметься платформ Google, Amazon і Meta (Facebook).

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі