Американська Johnson & Johnson хоче розділитись на дві компанії, повідомляє The Wall Street Journal.

Повідомляється, що в першу компанію увійде бізнес рецептурних препаратів і медичних пристроїв, а в іншу бізнес у сфері споживчих товарів медичного призначення.

За словами головного виконавчого директора компанії Алекса Горського, J&J відмовиться від споживчого підрозділу протягом 18–24 місяців.

Також він зазначив, що компанія ухвалила таке рішення, оскільки бізнес, клієнти та ринки сильно «розійшлися в різні боки» протягом останніх років, зокрема під час пандемії COVID-19.


Нині компанія випускає різну споживчу продукцію під такими марками: Johnson's Baby, Neutrogena, o.b., Carefree, Reach, Clean & Clear, RoC, контактні лінзи Acuvue, пластирі та перев'язувальні матеріали, безрецептурні ліки, протиалергічний препарат Zyrtec.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Wikimedia Commons