Компанія Meta, якій належать Facebook та Instagram, з 19 січня 2022 року заборонить рекламу, у якій згадуватимуться основні слова, спрямовані на расу, сексуальну орієнтацію, політичні вподобання й інші чутливі теми.

Які основні слова не можна буде використовувати:

  • здоров’я: «поінформованість про рак легенів», «Всесвітній день боротьби з діабетом», «хімієтерапія»:
  • сексуальна орієнтація: «одностатеві шлюби», «ЛГБТ-культура»;
  • релігійні обряди, свята й групи: «католицька церква», «єврейські свята»;
  • які вказують на політичні вподобання, партії, лідерів політсил.

«Рішення видалити ці основні слова було непросте, і ми знаємо, що ця зміна може негативно вплинути на деякі підприємства й організації», – заявили в компанії.

Проте рекламодавці на платформах Meta зможуть і надалі націлювати свою рекламу на мільярди користувачів, ґрунтуючись на параметрах, як-от: вік, стать, рід занять і місцеперебування.

Як пише The Guardian, Meta генерує 98% свого доходу від рекламодавців, які орієнтуються на певні демографічні групи, оскільки компанія сформувала профілі користувачів Facebook на підставі їхньої онлайн-активності.

Торік компанія виручила від продажу реклами 86 мільярдів доларів. Щодня додатком Facebook користуються майже 2 мільярди людей.


Засновник Facebook Марк Цукерберг перейменував компанію Facebook на Meta.

За його словами, назва Facebook не відображає всього, чим займається компанія, а асоціюється лише з одним продуктом – однойменною соцмережею.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі