У месенджері Telegram створять платну підписку, з якою можна приховувати рекламні повідомлення, які невдовзі з'являться у месенджері, пише засновник Telegram Павло Дуров.

Рекламу зможуть приховати як звичайні користувачі, так і власники Telegram-каналів.

За його словами, функція «може бути оформлена у вигляді недорогої підписки», що дозволить безпосередньо підтримувати сервіс.

Дуров зазначив, що вони продовжать працювати над функціями, що дозволять Telegram стати беззбитковим проєктом, однак пріоритет — інтереси користувачів та авторів контенту.


Telegram – месенджер, який дозволяє обмінюватися текстовими повідомленнями, графічними та відеофайлами, а також телефонувати іншим користувачам. Його створив російський розробник Павло Дуров у 2013 році. Кількість активних користувачів месенджера наближається до 500 мільйонів.

23 грудня 2020 року Павло Дуров повідомив, що з 2021 року в месенджері з’явиться реклама, але він пообіцяв, що зміни відбуватимуться «ненавʼязливо».

27 жовтня Дуров анонсував запуск рекламних публікацій у месенджері Telegram, які з’являтимуться в каналах, які мають понад тисячу підписників.

Реклама не з’являтиметься в списку чатів, особистих розмовах чи групах. Зміни торкнуться лише великих каналів – сервісів, де вже й так є реклама.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі