Monobank придбав сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza, повідомив співзасновник компанії Олег Гороховський.

Застосунок Expirenza by mono об’єднає оплату в закладах від monobank і сервіси Expirenza. Автори сервісу створять QR-код, за яким клієнти зможуть переглянути меню, а також сплатити чек або чайові.

Гороховський зазначив, що Expirenza by mono запрацює у вересні або жовтні та підтримуватиме будь-які банківські картки.


Сервіс Expirenza заснували кияни Олександр Гудков і Михайло Селецький у 2019 році. Його клієнтами є понад 2000 компаній, серед яких Kyiv Food Market, Mimosa Brooklyn Pizza, Vodafone, «Добробут», «Тайський привіт» і «Китайський привіт», Sportlife тощо.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі