Сервіс YouTube анонсував нову функцію Super Thanks, яка надає змогу користувачам платформи залишати чайові творцям контенту, повідомляє The Verge.

Оновлення Super Thanks дозволяє давати чайові авторам відеороликів у розмірі від 2 до 50 доларів. Під час вибору одного з чотирьох варіантів, глядач побачить на екрані анімацію зі святковими кульками й конфеті.

Нову функцію тестували протягом року, і спочатку вона мала назву Viewer Applause. Зараз вона вже доступна в 68 країнах для комп’ютерів, Android і iOS.


Із 1 червня YouTube вставляє рекламу в будь-яке відео, повідомляє команда сервісу.

Сервіс оголосив про наміри монетизувати окремі відео авторів, навіть якщо ті не беруть участі в програмі партнерства. Із листопада 2020 року таку практику ввели в США, а з червня нововведення з’явилося для користувачів з інших країн.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі