Щоб запобігти емоційному вигорянню, LinkedIn влаштував для співробітників «вихідний тиждень»
Американська компанія LinkedIn з 5 квітня влаштувала оплачуваний «вихідний тиждень» для більшості із своїх 15 900 штатних працівників, щоб запобігти їхньому емоційному вигорянню, пише CNN.
Оскільки всі вийшли у відпустку одночасно, то для окремих людей не буде накопичуватися «гори задач» під час їхнього відпочинку, пояснюють у компанії.
У компанії залишаться працювати лише кілька людей, які будуть продовжувати працювати протягом тижня, але вони зможуть запланувати вихідні дні пізніше.
LinkedIn перевела більшість своїх співробітників на дистанційний режим рік тому й відтоді регулярно проводить опитування щодо їхнього психологічного самопочуття. Улітку 2020 року це самопочуття почало погіршуватися.
«Це був важкий час. Саме тоді ми побачили: «вау, явне вигоряння», – розповідають у керівництві компанії.
Щоб поліпшити ситуацію, компанія запустила програму LiftUp!, до якої входять навчання менеджерів щодо запобігання емоційному вигорянню у співробітників, а також дні відсутності робочих зустрічей.
Згідно з дослідженням Гарвардської школи бізнесу, 81% людей, які працювали з дому через пандемію COVID-19, або не хочуть повертатися до офісів, або віддають перевагу гібридному графіку.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі