Monobank разом із Reface і Banda гейміфікував свою реферальну програму.

Відтепер запрошення стати користувачем банку можна надсилати друзям у форматі відео, яке складається з фрагментів відомих фільмів, уже готового голосового ряду запрошення в Monobank і вмонтованого фото користувача в тіло кіногероя завдяки технології Reface.

Зараз у Monobank 3,3 мільйона клієнтів, і кожен третій долучився до банку завдяки реферальній програмі. Коли людина долучається за запрошенням, і вона, і той,  хто її запросив, отримують по 50 гривень.


Заснована в Києві технологія Reface може за кілька секунд інтегрувати фото вашого обличчя до іншого тіла в будь-якому фото, GIF і відео. Наприклад, за допомогою Reface співзасновник Tesla і SpaceX Ілон Маск поєднав своє обличчя з тілом актора Двейна Джонсона.

 У серпні Reface став додатком номер один в AppleStore, випередивши TikTok та Instagram. У грудні Reface став «застосунком року» в Google Play. Додаток залучив $5,5 мільйона інвестицій від провідного венчурного фонду Andressen Horowitz. 

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі