«Нова пошта» купила сервіс кур’єрської доставки iPOST. Так планують конкурувати з Glovo і Rocket
Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки, «Нова пошта» купила сервіс кур’єрської доставки iPOST, повідомляє Retailers.
За допомогою iPOST «Нова пошта» зможе конкурувати з Glovo і Rocket, пояснив екскерівник департаменту розвитку цифрових технологій «Нової Пошти» Артем Волхонсьский у коментарі Retailers.
«Ми завжди тримаємо руку на пульсі світових трендів і нових технологій, тому не можемо бути осторонь від краудсорсінгових проєктів, які змінюють економіку в цілому і галузь логістики, зокрема. Ми інвестуємо в швидкість і таланти. Компанія iPOST нам бачиться саме такою», – прокоментувала пресслужба «Нової пошти» виданню Retailers.
Суму угоди не розголошують. Відомо, що власники «Нової пошти» придбали 81,46% в компанії «Айпост Прогрес», яка володіє сервісом iPOST. Водночас засновники iPOST Сергій Жмудь і Максим Плющев залишаться співвласниками свого сервісу. У кожного з них буде по 9,27% в компанії.
iPOST – це український кур’єрський сервіс. Він працює з початку 2017 року. Сервіс побудований на основі власної кур’єрської онлайн-платформи. Сервіс виконує доставку для бізнес-клієнтів, інтернет-магазинів, приватних осіб. Наприклад, документи, негабаритні товари, їжу, квіти, подарунки, поліграфічну продукцію.
У сервісі можуть реєструватися кур'єри. там вони отримують замовлення і можуть їх доставити за певну оплату. iPOST бере комісію з кожної доставки. Доставка триває від 30 до 120 хвилин.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка і фото: iPOST, Facebook