Closer збирає гроші, щоб не закритися: треба більше мільйона гривень
Клуб Closer розпочинає краудфандингову кампанію для того, щоб оплатити заборгованість за оренду й комунальні послуги, повідомила PR-менеджерка клубу Аліса Маллен у коментарі БЖ.
Фінансово підтримати проєкт можна на сайті closer.ua.
До 20 грудня 2020 року потрібно зібрати 600 тисяч гривень. А до кінця зими – ще 600 тисяч.
Як працюватиме кампанія збору грошей
Кожен може зробити внесок у фонд Closer. Натомість на електронну скриньку будуть надсилати QR-квитки на вечірки залежно від розміру донату:
від 499 гривень – квиток на будь-яку вечірку;
від 999 гривень – квиток на спешл-івент;
від 2999 гривень – квиток на будь-який фестиваль (Strichka, Brave! Factory, Black! Factory, Am I Jazz).
Згодом власники клубу мають отримати майже мільйон гривень гранту. Цього має бути достатньо, щоб продовжити працювати у весняно-літній сезон, пояснюють власники. Також у цей період Closer зможе себе забезпечувати, оскільки буде проводити вечірки на свіжому повітрі.
У верені 2020 року співзасновник закладу Сергій Яценко розповів, що Closer можуть закрити через заборону на проведення нічних заходів. Збитки Closer під час карантину склали майже 5 мільйонів гривень. Через це більшість співробітників звільнили. Власники скасували чотири фестивалі. А протягом літа організували три повноцінні вечірки.
У вересні власники клубу подалися на грант від Українського культурного фонду. Максимальна сума гранту – один мільйон гривень. Серед інших планів уже тоді був запуск краудфандингової кампанії.
Через карантин Closer проводить денні ввечірки на відкритому просторі. Локацією став ресторан «Курені» – старий традиційний ресторан української кухні на Печерських пагорбах.
Closer відкрився у 2013 році. У 2017 році він потрапив до 20 топклубів світу за версією редакції про електронну музику Resident Advisor.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка й фото: Анна Бобирєва для The Village Україна