Клуб Closer розпочинає краудфандингову кампанію для того, щоб оплатити заборгованість за оренду й комунальні послуги, повідомила PR-менеджерка клубу Аліса Маллен у коментарі БЖ.

Фінансово підтримати проєкт можна на сайті closer.ua.

До 20 грудня 2020 року потрібно зібрати 600 тисяч гривень. А до кінця зими – ще 600 тисяч.

Фестиваль Strichka від Closer

Як працюватиме кампанія збору грошей

Кожен може зробити внесок у фонд Closer. Натомість на електронну скриньку будуть надсилати QR-квитки на вечірки залежно від розміру донату:

 від 499 гривень – квиток на будь-яку вечірку;

 від 999 гривень – квиток на спешл-івент;

 від 2999 гривень – квиток на будь-який фестиваль (Strichka, Brave! Factory, Black! Factory, Am I Jazz).

Фестиваль Strichka від Closer

Згодом власники клубу мають отримати майже мільйон гривень гранту. Цього має бути достатньо, щоб продовжити працювати у весняно-літній сезон, пояснюють власники. Також у цей період Closer зможе себе забезпечувати, оскільки буде проводити вечірки на свіжому повітрі.


У верені 2020 року співзасновник закладу Сергій Яценко розповів, що Closer можуть закрити через заборону на проведення нічних заходів. Збитки Closer під час карантину склали майже 5 мільйонів гривень. Через це більшість співробітників звільнили. Власники скасували чотири фестивалі. А протягом літа організували три повноцінні вечірки.

У вересні власники клубу подалися на грант від Українського культурного фонду. Максимальна сума гранту – один мільйон гривень. Серед інших планів уже тоді був запуск краудфандингової кампанії.

Через карантин Closer проводить денні ввечірки на відкритому просторі. Локацією став ресторан «Курені» – старий традиційний ресторан української кухні на Печерських пагорбах.

Closer відкрився у 2013 році. У 2017 році він потрапив до 20 топклубів світу за версією редакції про електронну музику Resident Advisor.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка й фото: Анна Бобирєва для The Village Україна