Сервіс Glovo запустив функцію самовивозу
Сервіс доставки Glovo запустив функцію самовивозу в застосунку. Клієнти можуть зробити замовлення страв у програмі й самостійно забрати своє замовлення з закладу.
Функція самовивозу активована для більше ніж 8% партнерів і працює в тестовому режимі. До кінця грудня вона стане доступною для 90% усіх партнерів із розділів «Ресторани» та «Кава і десерти».
Функція безкоштовна. Потрібно сплатити тільки вартість замовлення. Крім цього, замовлення можна запланувати на конкретний час.
Самовивіз стане додатковою можливість доходів для закладів харчування. Прогнозують приріст замовлень на 2–5%, пояснюють у Glovo.
Сервіс планує розширити функціонал послуги та запропонувати користувачеві на вибір два окремі меню: для доставки та для самовивозу.
Україна стала третьою серед 22 країн присутності сервісу Glovo у світі, де запустили опцію самовивозу (після Італії й Іспанії). Одночасно з українськими користувачами Glovo цю функцію отримали мешканці Грузії, Кенії, Кот-д’Івуару та Польщі.
Сервіс доставки Glovo додав функцію безготівкових чайових кур’єрам. Раніше безготівкові чайові кур’єрам Glovo можна було залишити через картку. Це дозволяла робити більшість мереж ресторанів. Тепер така можливість є й у застосунку.
Скільки заробляє кур’єр Glovo та як працюють кур’єри під час карантину, ЧИТАЙТЕ в НАШОМУ МАТЕРІАЛІ.
Glovo заснували у 2015 році. З того часу сервіс запустили у 67 містах світу. Проєкт працює у 20 країнах у Європі, Африці та в Південній і Північній Америці. Середній час доставки – 35 хвилин.
У жовтні 2018 року в Києві запустили програму для кур’єрської доставки Glovo. Сервіс дає змогу купити та доставити будь-який продукт у межах міста.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Glovo