Музичний сервіс Spotify запускає функцію Discovery mode, повідомляє DTF Magazine.

Кожен музикант зможе «просувати» свої треки серед користувачів сервісу. Виконавець сам обере пісню для реклами. Далі Spotify запустить цей трек у музичні підбірки в розділах Spotify Radio й Autoplay.

Ця функція працюватиме безкоштовно. Але музиканти отримуватимуть менший відсоток роялті від просування в цих двох розділах Spotify.

Спочатку функцію запустять і протестують у США. Якщо вона виявиться успішною, її поширять на інші ринки сервісу.


Сервіс Spotify 14 липня 2020 року офіційно запустився в Україні. Українські користувачі Spotify тепер можуть інтегрувати треки, альбоми та плейлисти з сервісу в Instagram Stories.

 Spotify підвищить ціни на послуги, щоб збільшити прибуток компанії. Але не на всіх ринках.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі