Glovo вийшов на беззбитковість в Україні. Підвищувати ціни поки не збирається
Сервіс доставлення Glovo вийшов на беззбитковість в Україні, повідомив менеджер компанії Дмитро Расновський, передає ain.
«Зараз наші доходи мінус усі витрати виходять трохи більше нуля. Тому що ми все реінвестуємо в розвиток. З одного боку, unit-економіка в нас здорова, і ми могли б в теорії заробити більше, якби хотіли. Але з іншого – ми активно вкладаємо в наших партнерів і все, що в нас є, ми реінвестуємо. Тому EBITDA в нас негативна», – пояснює Расновський.
Незважаючи на такий прогрес, ціни на доставлення підвищувати не збираються, враховуючи економічну ситуацію в країні.
«Ми прийшли в Україну надовго, для нас це марафон, а не спринт. Тому ми будемо інвестувати, щоб створити ринок, і зараз не той момент, щоб підвищувати ціну», – каже менеджер.
Під час карантину Glovo вдалося вирости в Україні швидше плану на 40–50%. Водночас операційний прибуток на одне замовлення недовиконав фінпоказники на 20%.
Сервіс Glovo в Києві почав працювати 4 жовтня 2018 року. У грудні того ж року він запустив спільне доставлення їжі із закладів мережі McDonald’s, а з лютого 2019-го доставлення почала працювати на лівому березі Києва. Зараз сервіс присутній у 27 містах, кількість його партнерів налічує 3 500, а кур’єрів, які регулярно доставляють замовлення – 5 000.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Glovo