Український стартап для таргетингу отримав 3,4 мільйона доларів інвестицій
Український стартап Influ2 для персоналізованого таргетингу отримав 3,4 мільйона доларів інвестицій, повідомляє співзасновник та гендиректор Influ2 Дмитро Лісіцький.
Перший раунд фінансування очолили бостонський фонд One Way Ventures та VentureFriends із Афін , а також інвестори Мурат Абдурахаманов та Пітер Гаррісон, колишній гендиректор GlobalLogic.
Засновники Influ2 розробили персоналізовану рекламну платформу. Вона дає змогу охопити реальну цільову аудиторію і відстежувати її реакцію на рекламу.
Компанія виросла на 251% і отримала нових клієнтів: Cato Networks, Hexaware та NVIDIA, повідомляє Лісіцький. Зараз стартап працює над розширенням послуг у сферах охорони здоров’я та фінансів.
У 2017 році стартап Influ2 представляв Україну на конференції для стартапів TechCrunch Disrupt.
Сервіс для потокової відеотрансляції Restream, створений у Вінниці й реалізований в Остіні, США, отримав 50 мільйонів доларів інвестицій.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі