Rozetka планує запуск маркетплейсу для ресторанів і кафе
Найбільший український інтернет-магазин Rozetka планує запуск маркетплейсу для ресторанів і кафе. Про це пише Retailers.ua з посиланням на дві мережі ресторанів.
Зокрема, комерційний директор мережі Mamamia! Сергій Чайка у Facebook повідомив, що Rozetka запропонувала йому співпрацю.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/PoGV5C5zWEpo2Jmb6OAFyg.png)
Цю інформацію Чайки підтвердив Retailers. Каже, що пропозиція від Rozetka прийшла на форму зворотного зв’язку на сайті Mamamia!. Пропозицію щодо співпраці від Rozetka також отримали в мережі ресторанів Domino’s Pizza, підтвердив Retailers маркетинг-директор мережі Павло Кожухар.
Планується, що Rozetka запустить власний агрегатор для обслуговування закладів. Буде надавати платформу і приваблюватиме покупців, а ресторани прийматимуть замовлення і здійснюватимуть доставку.
«Проєкт перебуває на стадії розробки, тому поки що ми не можемо нічого коментувати», – повідомили агентству «Інтерфакс-Україна» в Rozetka.
На початку червня ринок доставки в Україні залишили сервіси Uber Eats і Menu.ua, а сервіс Bolt анонсував вихід у сегмент.
Rozetkа засновано у 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет. У Києві Rozetka має десять магазинів і точок видачі.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі