Найдорожчі бренди світу 2020 року за версією Brand Finance
Рейтинг найдорожчих світових брендів у 2020 році склала британська консалтингова компанія Brand Finance.
Найдорожчим брендом вкотре став інтернет-ритейлер Amazon, його вартість зросла на 32,8 мільярда доларів у порівнянні з 2019 роком − до 220,7 мільярда доларів.
10 найдорожчих брендів світу 2020 року:
1. Amazon − $220,7 мільярдів
2. Google − $159,7 мільярдів
3. Apple − $140,5 мільярдів
4. Microsoft − $117 мільярдів
5. Samsung − $94,4 мільярдів
6. ICBC − $80,7 мільярдів
7. Facebook − $79,8 мільярдів
8. Walmart − $77,5 мільярдів
9. Ping An − $69 мільярдів
10. Huawei − $65 мільярдів
У 2020 році Google обігнав Apple і посів друге місце у рейтингу. Також цього року в десятку найдорожчих брендів потрапили американська мережа магазинів Walmart, страхова китайська компанія Ping An і Huawei.
Повний рейтинг із 500 брендами світу можна переглянути за посиланням.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі