«Просто залишайтеся вдома»: «Київстар» зняв соціальний ролик на карантині, зйомки провели дистаційно
Рекламний ролик для оператора мобільного зв'язку «Київстар» зняв київський рекламний продакшн Family Production спільно з агенцією Serviceplan Ukraine. Відео має соціальний меседж, назва проєкту – «Просто залишайтеся вдома».
Особливість відео – його зняли після оголошення карантину. Зйомки проводила мобільна команда до десяти людей, розповідають у Family Production. «Представники агенції та клієнта не перебували на майданчику – вони дивилися живий стрім зі зйомок та мали змогу коментувати все онлайн», – додають у продакшні.
Напередодні Family Production тестував формат протягом двох тижнів. Зйомки певних сцен почали у стислі терміни – буквально за кілька годин після затвердження креативу. Роботу тих членів команди, які все-таки мали бути на майданчику, контролював спеціальний співробітник, для якого запровадили нову позицію. Він стежив за дотриманням усіх правил безпеки та дистанції між членами знімальної групи, пояснюють в продакшні.
Команда для нас важливіша за все, тому ми не хапаємо кожен проєкт та сценарій. Так, це бізнес, але у такі часи ми не будемо ризикувати заради того, щоб заробити і прорекламувати банальне «купи-продай», ми хочемо доносити справді важливі меседжі. І нам пощастило, що саме кампанія для «Київстар» стала першою у такому форматі. Нам близька ця ідея, бо зараз ми всі працюємо з дому, і це можливо саме завдяки зв’язку. Це той випадок, коли щиро хочеться долучитися до рекламного меседжу. Просто залишайтеся вдома.
Головним нововведенням у процесі Family Production називають не зйомки, а усе, що стосується монтажу та пост-продакшну. «Звичайно, команда Family дотримується карантинних норм і тимчасово не працює в офісі. Тому монтаж та кольорокорекцію відео проводили також у мережі, за допомогою стримів та онлайн-сервісів», – пояснюють у продакшні.
У відео знялися учасники гурту Brunettes Shoot Blondes, які виконують пісню Knock Knock. Раніше Family Production знімали для гурту кліпи.
Family Production – київська студія, яка працює, зокрема, у сфері рекламного продакшну. Команда має досвід співпраці з брендами Schweppes, Vodafone, Samsung i Toyota.
За співпрацю з італійським брендом одягу Diesel команда отримала три «Каннські леви».
Детальніше про студію The Village Україна розповідали в окремому матеріалі.
Раніше Audi зняла рекламний ролик в Одесі, а Lexus – у Києві.
Обкладинка та фото: Family Production
Портрет Анастасії Буковської: Іра Евора