FlixBus почав тестувати перший міжміський автобус із сонячними панелями
Автобусний оператор FlixBus обладнав сонячними панелями автобус на міжнародному маршруті між Дортмундом і Лондоном, повідомили в компанії.
Сонячну енергію, генеровану панелями, використовують для живлення електричних систем автобуса, також вона зменшує споживання палива та викиди CO2. Наразі автобус курсує двічі на тиждень, але з квітня частоту рейсів планують збільшити.
«Гнучкі сонячні пластини, що адаптовані для використання в транспортному секторі, досі застосовувалися лише на вантажних транспортних засобах. FlixBus першим використав цю технологію на автобусі міжміського сполучення», – розповідають у компанії.
Сонячні панелі, встановлені на даху автобуса, виготовлені екстратонкими та з полегшеною вагою, тому не збільшують опір повітря під час руху автобуса. В середньому, за допомогою їх використання досягається економія у 1,7 літра дизеля на 100 кілометрів пробігу автобуса. Тож на середній відстані 600 кілометрів добова економія палива становитиме близько 10 літрів.
У літній час під час збільшення сонячної активності економія зростає, розповідають у FlixBus. Встановлення фотоелектричних панелей дає змогу сонячній енергії живити всю електроніку на борту, включаючи USB-порти, електричні розетки та кондиціонер. Тобто пасажири можуть заряджати свої мобільні пристрої поновною енергією, яка накопичується на даху автобуса.
Раніше FlixBus вже запускав пілотні проєкти з електричними автобусами на великі відстані у Франції, Німеччині та США.
У вересні 2019 року стартував тестовий проєкт з автобусом, який працює на водневому двигуні (гібридна система, яка поєднує електричний акумулятор і паливні елементи).
Фото: FlixBus