Українська агенція Banda отримала дві золоті та срібну нагороди на міжнародному креативному фестивалі Epica Awards.

Компанія отримала золоту нагороду в категорії «Здоров’я і краса» за проєкт Instoptica − тест для перевірки зору в Instagram Stories.

Instoptica. The first eye testin Instagram-stories from banda on Vimeo.

Banda також отримала «золото» в категорії «Фірмовий стиль» за оновлену програму лояльності для goodwine − Loyalty made from people.

Для карток лояльності агенція створила патерн і запрограмувала генератор, який розбив його на неповторювані фрагменти. Таким чином кожен клієнт отримав унікальний дизайн.

goodwine | Нова програма лояльності from banda on Vimeo.

Срібну нагороду в категорії «Роздрібних послуг» Banda отримала за кампанію «Алкоголь і диктатура».

«Ми створили серію постерів для магазину алкоголю Bad Boy, яка нагадала про громадянський обов’язок. Напередодні виборів бренд натякає на те, що буває, коли не голосуєш. Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, віддали б перевагу виноробству замість батьківства», − розповідають про проєкт в агенції.

Bad Boy Posters Case from banda on Vimeo.


 Фестиваль Epica Awards − єдиний у світі креативний фестиваль, де суддями є лише представники преси. До журі входять журналісти з понад 200 видань з усього світу. Цього року на конкурс подали 3 410 робіт з 61 країни.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі