«Дорогожичі» та Поштова площа у новій рекламі PlayStation і гри Death Stranding
Компанія Sony опублікувала новий рекламний ролик гри Death Stranding – відео знімали у Києві.
За сюжетом, місто потонуло у сльозах чоловіка, який вражений новою грою. Слоган ролика – «Feel the Power of Pro».
У рекламі, зокрема, можна помітити станцію київського метро «Дорогожичі» зі скляним куполом, перехрестя вулиць Саксаганського та Антоновича біля «Олімпійської» та розв'язку біля Поштової площі.
У ролику звучить композиція «On the Nature of Daylight» Макса Ріхтера.
Death Stranding – відеогра жанру action з відкритим світом, розроблена студією Kojima Productions для ігрової консолі PlayStation 4. Вона вийшла 8 листопада.
У листопаді Sony також опублікувала рекламний ролик консолі PlayStation 4, відео теж знімали у Києві. Зйомки тривали у серпні впродовж чотирьох днів на трьох основних локаціях: на Спортивній площі (біля станції метро «Палац спорту»), на парковці ТРЦ «Україна» та поблизу університету КПІ.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: скріншот