Українська агенція ISD Group отримала «золото» берлінського фестивалю Ciclope
Українська креативна агенція ISD Group отримала золоту нагороду фестивалю реклами та відео Ciclope Festival за розробку проєкту зі штучним інтелектом, присвяченого проблемі пропаганди.
Команда здобула «золото» у категорії «Interactive Section / Use of Emerging Technology» за проєкт AI Versus. Нагороду вручили 8 листопада на Церемонії нагородження фестивалю Ciclope Festival у Берліні.
AI Versus – це соціальний експеримент, який показує вплив пропаганди на світогляд. Для реалізації проєкту команда створила два штучних інтелекти, яких протягом шести місяців навчали за допомогою новин двох російських телеканалів: провладного «Россия 1» і приватного телеканалу «Дождь».
Проєкт команда розробляла спільно з агенцією Voskhod та розробниками App Solutions. Мета експерименту – подивитися, наскільки пропаганда впливає на світогляд людини.
Це перша на українському креативному ринку відзнака від премії Ciclope.
«Неочікувана і дуже важлива для нас всіх перемога. Неочікувана – ви погляньте на список номінантів: від HBO і Apple до Rammstein та Еда Ширана. Золото Ciclope показує рекламній спільноті, що в Україні можна створювати технологічно-креативні проєкти світового рівня», – коментує The Village Україна Віктор Шкурба, засновник і креативний директор ISD Group.
«Ця перемога вагома ще й тому, що ми завжди були не тільки креативною агенцією, але і продакшном: ми реалізовували більшу частину проєктів всередині агенції. Для мене надважлива якість виконання. Адже у світі інформаційного сміття і передових технологій, коли все стає одноманітним, саме нюанси та деталі make a difference», – додає Шкурба.
Фестиваль Ciclope присвячений майстерності виробництва реклами та відео. На відміну від інших рекламних фестивалів, Ciclope орієнтується на уміння і майстерність виконання. Його влаштовують щорічно з 2010 року у Берліні.
Серед номінантів на премію також були відеокліпи The Chemical Brothers, Rammstein, Ed Sheeran, Freddie Mercury, Madonna, Katy Perry, Mark Ronson feat. Miley Cyrus, PINK
The Village писав про проєкт AI Versus, коли він здобув бронзу на фестивалі Cannes Lions. Детальніше про це читайте тут.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі