Реклама Radioaktive Film увійшла у два шортлисти фестивалю «Каннські леви»
Рекламний ролик британського мобільного оператора Three Mobile, знятий українською продакшн-компанією Radioaktive Film та британською Friend London, увійшов до двох шортлистів фестивалю реклами «Каннські леви 2019».
Реклама потрапила у шортлисти Film та Communication. Концепцією ролика –показати, яким було б життя з телефонами задовго до того, як їх винайшли.
«Якби телефони існували набагато раніше, то могли б попередити різні катастрофи. Наприклад, Єва могла б познайомитися з Адамом в Instagram і не звертати увагу на змія, а неандертальці – замовити доставку їжі і не вимерти», – розповідає The Village Україна виконавча продюсерка Radioaktive Film Катя Галицька.
Українська компанія відповідала за втілення ролика, з Friend London був оператор, художник-постановник та художник костюмів. Режисером ролика став Ієн Понс Джьюел.
Зйомки рекламного ролика відбувалися у київських локаціях: сцени Рима знімали на ВДНГ, Адама та Єву – у Ботанічному саду, Генріха восьмого – в укріпленні Косий Капонір, а сцену з неандертальцями – на Коростишівському каньйоні.
Макіяж для героїв робила українська студія Mutabor FX і Марта Скульська, яка очолювала makeup-департамент серіалу «Чорнобиль».
Костюми для проекту брали у студії Cornejo в Мадриді, Angels у Лондоні та в кіностудії Довженка у Києві.
Фестиваль «Каннські леви» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях і рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.
Цьогоріч у два шортлисти фестивалю також потрапив ролик, знятий під Києвом українською продакшн-студією Family Production.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі