Первісні люди під Києвом: ще одна реклама Family Production у шортлисті фестивалю «Каннські леви»
Рекламний ролик французької мережі супермаркетів Monoprix, знятий під Києвом українською продакшн-студією Family Production, увійшов до шортлисту фестивалю реклами «Каннські леви 2019». Це другий шортлист студії на цьогорічному фестивалі.
У ролику рекламують сервіс, який дає змогу за допомогою мобільного застосунку оминути черги в магазинах. Для цього використали ілюстрацію з первісними людьми.
«Це одна з наших улюблених робіт 2019 року. Людей обмащували глиною і поливали потім зі шлангів», – розповідає The Village Україна продюсер Family Production Данило Каптюх. «Було складно, але цікаво. Врешті команда отримала величезне задоволення від роботи», – додає продюсерка Анастасія Буковська.
Це спільний проєкт Family Production з французькою агенцією Rosapark і студією Partizan. Як режисер за нього відповідав французький фахівець Антуан Барду-Жаке, відомий за фільмом «Місячна афера» з Роном Перлманом («Хеллбой») і Рупертом Ґрінтом («Гаррі Поттер»).
Фестиваль «Каннські леви» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях і рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.
Family Production – продакшн-студія, що виробляє рекламні ролики для українських та західних брендів. Серед клієнтів – McDonald’s, Philips, Nivea, Dior, Vodafone і Київстар. Для бренду Schweppes студія зняла у Києві ролик від режисера фільму «Найвеличніший шоумен».
У 2018 році Family здобули три «Каннські леви» за співпрацю з Diesel, зняту на мості на Троєщину.
Також артдиректор Banda Agency Ілля Ануфрієнко та Катерина Ануфрієнко здобули срібло на фестивалі молодих креативників Young Lions 2019 у Каннах.
Обкладинка: Monoprix