Українська агенція ISD Group отримала бронзову нагороду на міжнародному фестивалі реклами «Каннські леви 2019» у категорії Creative Data / Data Storytelling. Це перший «Каннський лев» у цій категорії, який виграли в Україні.

Проєкт Al Versus команда ISD Group розробляла для каналу «Дождь» спільно з агенцією Voskhod та розробниками The App Solutions.

AI Versus case study

Над проєктом працювала команда з 20 людей протягом шести місяців. «Ідея належить агенції Voskhod, ми її додумали та реалізували», – розповів The Village Україна засновник та креативний директор агенції ISD Group Віктор Шкурба.

Проєкт AI Versus увійшов одразу в п'ять шортлистів «Каннських левів 2019», зокрема у Brand Experience & Activation, Digital Craft, Media and Data Storytelling та Creative Data.

Це третя нагорода «Каннських левів» для України. Вперше у 2017 році відзнаку отримав проєкт Ukraine Witness, присвячений 75-річчю подій у Бабиному Яру.

У 2018 році Banda Agency та дизайн-студія Republique отримали бронзову нагороду за брендинг Євробачення-2017.


 Фестиваль «Каннські леви» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях і рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.

 Цьогоріч до шортлисту фестивалю також увійшов ролик української студії Family Production для бренду Koho, знятий у Києві.  

 Також артдиректор Banda Agency Ілля Ануфрієнко та Катерина Ануфрієнко отримали срібло на фестивалі молодих креативників Young Lions 2019 у Каннах.