Українські креативники отримали срібну нагороду Young Lions на фестивалі реклами у Каннах
Артдиректор Banda Agency Ілля Ануфрієнко та Катерина Ануфрієнко отримали срібло на фестивалі молодих креативників Young Lions 2019 у Каннах.
Це перша нагорода для України в 2019 році. В українському відборі Young Lions Competitions Ілля і Катерина посіли перше місце за роботу в категорії «Принт», виконану за брифами ЮНІСЕФ.

«Коли викликали «бронзу», ми думали, що вже все, нічого не взяли. А потім «срібло» дали Україні, і ми офігіли. Бриф (проєкту – ред.) – щоб батьки міленіалів дарували своїм дітям «усиновлених тварин» на Різдво», – розповідає Ілля Ануфрієнко.
Young Lions – нагорода для молодих креативників до 30 років. Її вручають у кількох категоріях: дизайн, діджитал, принт, медіа, PR.