Найдорожчі бренди за версією Forbes
Журнал Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Компанія Apple дев’ятий рік поспіль посідає перше місце в рейтингу Forbes. Вартість бренду за рік зросла на 12% і тепер становить 205,5 мільярда доларів.
У першу п’ятірку ввійшли технологічні компанії – Google, Microsoft, Amazon та Facebook.
Вартість Facebook впала на 6% порівняно з минулим роком – з 94,8 мільярда до 88,9 мільярда доларів.
Десять найдорожчих брендів за версією Forbes:
Apple – $205,5 млрд
Google – $136,2 млрд
Microsoft – $125,3 млрд
Amazon – $97 млрд
Facebook – $88,9 млрд
Coca-Cola – $59,2 млрд
Samsung – $53,1 млрд
Disney – $52,2 млрд
Toyota – $44,6 млрд
McDonald's – $43,8 млрд
Журнал відібрав 100 найдорожчих брендів із понад 200 найбільших компаній.