Burger King зняв рекламний ролик, на якому чоловік їсть бургер гігантськими паличками. Компанія була змушена видалити рекламу через звинувачення у расизмі, пише The Guardian.

Рекламу видалили після звинувачень у неповазі до азійських традицій / Burger King

Ролик набрав 2,7 мільйона переглядів перед видаленням. У Burger King перепросили та заявили, що реклама «не відображає цінності бренду щодо різноманіття та інклюзивності».


Burger King не перша компанія, яку звинувачують у знущанні з культури країн Азії у своїй рекламі.

Dolce & Gabbana напередодні шоу у Шанхаї випустила рекламу, у якій китайська модель намагалася їсти паличками піцу, канолі та спагеті.

Бренд звинуватили у стереотипному расистському зображенні китайських жінок. Шоу скасували, а деякі китайські магазини припинили продавати продукти компанії.