Мережа супермаркетів «Фуршет» провела ребрендинг і змінила візуальний стиль. Офіційно новий логотип та айдентику представлять 17 січня.

Логотип мазагину до ребрендингу
Логотип мазагину після ребрендингу

«Попередній логотип потребував оновлення. Він був складним і важко читався. Нова айдентика проста та універсальна. Головне завдання в тому, щоб об’єднати всі канали комунікації в єдину цілісну систему візуальної ідентичності», – каже Катерина Проник, співзасновниця студії Leletko&Pronyk, яка займалася ребрендингом супермаркету.

У «Фуршеті» обіцяють найближчим часом змінити також вигляд фасаду магазинів.


Супермаркет змінив стиль уперше за 20 років існування.

Обкладинка та зображення: Leletko&Pronyk