Ребрендинг «Фуршету»: який вигляд має нове лого та реклама супермаркету
Мережа супермаркетів «Фуршет» провела ребрендинг і змінила візуальний стиль. Офіційно новий логотип та айдентику представлять 17 січня.
«Попередній логотип потребував оновлення. Він був складним і важко читався. Нова айдентика проста та універсальна. Головне завдання в тому, щоб об’єднати всі канали комунікації в єдину цілісну систему візуальної ідентичності», – каже Катерина Проник, співзасновниця студії Leletko&Pronyk, яка займалася ребрендингом супермаркету.
У «Фуршеті» обіцяють найближчим часом змінити також вигляд фасаду магазинів.
Супермаркет змінив стиль уперше за 20 років існування.
Обкладинка та зображення: Leletko&Pronyk