Користувачі iPhone у всьому світі почали скаржитися на проблеми з мобільним зв’язком після оновлення пристроїв до iOS 12.1.2, пише Digit.

Оновлення вийшло ще 17 грудня і було спрямоване на вирішення проблем з активацією функції eSIM в нових iPhone XS, XS Max і Xr, а також відсутністю доступу до мобільного зв’язку для користувачів з Туреччини.

Роботу eSIM відновили, але проблема з мобільним зв’язком стала більш глобальною. Протягом кількох годин на роботу iPhone поскаржилися користувачі з США, Європи, Південної Америки та Азії.

Представники Apple в соцмережах порадили перезавантажити пристрій та оновити налаштування мобільного оператора, проте це допомогло не всім користувачам.


 iOS 12 вийшло у вересні 2018 року.