10 найдорожчих брендів у світі
Консалтингове агентство Interbrand опублікувало щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу. До списку увійшло 100 компаній.
Лідером рейтингу став Apple – його вартість становить 214 з половиною мільярдів доларів. До першої трійки потрапили також Google і Amazon.
Топ-10 найдорожчих брендів
Apple – $214,5 мільярда
Google – $155,5 мільярда
Amazon – $100,8 мільярда
Microsoft – $92,7 мільярда
Coca-Cola – $66,3 мільярда
Samsung – $59,9 мільярда
Toyota – $53,4 мільярда
Mercedes-Benz – $48,6 мільярда
Facebook – $45,2 мільярда
McDonald's – $43,4 мільярда
Уперше до рейтингу увійшли Spotify та Subaru. Також у список повернулися Chanel (23 місце, 20 мільярдів доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 мільярда доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 мільярда доларів).
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів становить 2 трильйони доларів.
Обкладинка: Michał Kubalczyk/Unsplash