Fedoriv створив брендинг Одеського аеропорту
Компанія Fedoriv представила ребрендинг для міжнародного аеропорту Одеси. Оновлений візуальний стиль присвячений відкриттю нового міжнародного термінала, повідомляють в Одеському аеропорту.
Новий бренд аеропорту містить відсилання до образу міста. «Основою комунікації став образ мами – гостинний і рідний, як сама Одеса. Це місто, яке об’єднує сотні культур і радо відкриває світ для кожного – тому гостей зустрічає слоган «Мир вам!», який став центром графічного патерну», – йдеться у релізі ребрендингу.
Директор аеропорту Павло Прусак зазначив, що новий бренд повною мірою зображає готовність аеропорту йти в ногу з часом, вдосконалюватися і відповідати високим очікуванням клієнтів.
«Проблема 90% аеропортів світу – безликість. Ми хотіли, щоб аеропорт Одеси став унікальним і передавав дух міста – морського, яскравого, космополітичного і доброзичливого», – пояснив новий візуальний стиль засновник компанії Fedoriv Андрій Федорів.
Новий міжнародний термінал аеропорту Одеса зможе обслуговувати тисячу пасажирів на годину, тобто близько 3 мільйонів пасажирів на рік. Його площа становитиме понад 30 тисяч квадратних метрів, що відповідає п’яти футбольним полям. Тут буде чотири телескопічних трапи і 1300 паркувальних місць. У планах аеропорту – співпраця з 23 авіакомпаніями, які будуть виконувати прямі рейси з Одеси у 30 напрямках.