Український стартап зібрав мільйон єн на японському аналогу Kickstarter
Український стартап Hushme зібрав на японському майданчику для краудфандингу Сampfire мільйон єн. Це близько 9 тисяч доларів, пише MC Today.
Гарнітура Hushme робить розмови по телефону нечутними для оточення.
Представники Сampfire запропонували стартапу запустити кампанію в Японії. Команда Hushme зареєструвала проект на майданчику, але кампанію почала за кілька місяців.
Засновник проекту Олександр Нестеренко каже, що в Японії краудфандингом збирають набагато менше грошей, ніж на Заході.
Кампанію довго розганяли на старті. Щойно Hushme зібрав усю заплановану суму – 1 мільйон єн – активність користувачів зросла. Зараз проект отримав на 121% більше запитуваної суми, а до кінця кампанії ще 30 днів.
У 2017 році Hushme досягла мети в 70 тисяч доларів на Kickstarter.
Обкладинка: Campfire