Український стартап Hushme зібрав на японському майданчику для краудфандингу Сampfire мільйон єн. Це близько 9 тисяч доларів, пише MC Today.

Гарнітура Hushme робить розмови по телефону нечутними для оточення.

Представники Сampfire запропонували стартапу запустити кампанію в Японії. Команда Hushme зареєструвала проект на майданчику, але кампанію почала за кілька місяців.

Засновник проекту Олександр Нестеренко каже, що в Японії краудфандингом збирають набагато менше грошей, ніж на Заході.

Кампанію довго розганяли на старті. Щойно Hushme зібрав усю заплановану суму – 1 мільйон єн – активність користувачів зросла. Зараз проект отримав на 121% більше запитуваної суми, а до кінця кампанії ще 30 днів.

У 2017 році Hushme досягла мети в 70 тисяч доларів на Kickstarter.

Обкладинка: Campfire