В Україні запрацював «електронний чек»
Державна фіскальна служба запустила пілотний проект із впровадження електронного чеку (E-Receipt). Про це повідомляє Європейська Бізнес Асоціація.
Представникам бізнесу тепер не потрібно подавати документи про розрахункові операції до фіскальної служби та купувати касові апарати. Нова програма передбачає онлайн-реєстрацію електронних пристроїв (наприклад, смартфона, планшета або комп'ютера) у Державній фіскальній службі.
Електронний чек буде оброблятися і зберігатися в системі ДФС, йому буде присвоюватися QR-код. Після цього інформація буде передаватися на персональний пристрій. У спеціальному розділі на сайті ДФС і покупець, і продавець зможуть побачити звіт. Електронний чек буде діяти так само, як і звичайний.
Програма E-Receipt також може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби і бухгалтерськими програмами.