Навіщо Google створив рекламу для вигаданого бренду піци
Дослідницький підрозділ Google – Unskippable Labs – створив рекламу для бренду піци Doctor Fork, якого не існує.
Ролики знімали та поширювали в межах маркетингового експерименту, пише TechCrunch.
Unskippable Labs створили 33 рекламні відео. Мета дослідження – з’ясувати, як саме глядачі реагують на різні маркетингові прийоми у рекламі їжі. Дослідники використовували, зокрема, неофіційно заборонені рекламні прийоми (наприклад, демонстрація героя реклами, який жує і дивиться в камеру одночасно), уточнюють у TechCrunch.
Загальне охоплення рекламної кампанії бренду – 20 мільйонів людей.
6 висновків Google:
1. У рекламі ефективніше працює мультисенсорний досвід: коли глядач сприймає інформацію одразу кількома органами чуттів.
2. Ефективніше розділяти візуальну і текстову частини рекламних відео. Особливо це стосується коротких відеоформатів.
3. Варто апелювати до уяви глядача.
4. В рекламі їжі продукт варто знімати широким планом.
5. Найефективніша демонстрація задоволення їжею в рекламі – відкусити й усміхнутись.
6. Чим молодша аудиторія, тим активніше вона взаємодіє з відео, знятими від першої особи.