4 головні причини, чому ти не створюєш бізнес – дослідження
Компанія Qualtrics, яка займається дослідженнями в області бізнес-менеджменту, провела опитування та з’ясувала, що зупиняє американців на шляху до власного бізнесу, пише Inc.
За результами опитування близько 32% американців хочуть створити власну справу, але не можуть наважитись на це.
Аналітики компанії, проаналізувавши усі відповіді, виділили 4 головних амспекти, які визначають можливості людини почати бізнес.
Відсутність стартового капіталу
Майже половина опитаних (42%) зізнались, що відсутність грошей є найбільшою перепоною для створення власного бізнесу.
Третина також відповіла, що вони готові звернутись за кредитом до влади США. Ще 15% – позичали б особисті гроші.
Зробити перший крок
Близько половини опитаних заявили, що не змогли почати бізнес через власну лінь. 44% респондентів зізнались, що їх лякає процедура оформлення бізнесу і вони обирають жити за інерцією.
Люди вважають, що обов'язково зіткнуться з великою проблемою і у цьому випадку проти них працює психологія, відзначають аналітики.
Фахівці радять підходити до бізнесу зі стратегію «дитячих кроків»: розбити проблему на дрібні завдання і поступово вирішувати їх в порядку черги.
Страх залишитись без грошей
Лише 1 із 5 потенційних підприємців готовий працювати без реальних доходів на старті. При цьому 16% заявили, що навіть мінімальне скорочення особистих коштів буде для них критичним.
Тому люди обирають стабільний невеликий прибуток і не готові йти на ризик, навіть якщо в майбутньому їх достаток може збільшитися.
Вік
Міленіали більш схильні до підприємництва. Близько 42% опитаних з цієї вікової групи заявили, що думали про бізнес або вже володіють власною справою.
Близько 39% респондентів більш страшої вікової групи відповіли, що хотіли б спробувати себе в бізнесі. Також респонденти, у яких вже є діти, виявилися більш готовими до створення свого бізнесу, ніж ті, у кого їх немає.
Серед іншого на бажання створити бізнес впливає освіта. Наприклад, респонденти з вищою освітою більш схильні розраховувати на підтримку держструктур і частіше беруть позики. Респонденти із середньою освітою більше сподіваються на свої сили.
Також 14% американців задумувались про свій бізнес виключно тому, що не хочуть працювати на начальника.
Обкладинка: David Iskander/Unsplash