Як інвестують мілленіали – дослідження
Майже кожен третій представник покоління мілленіалів в якості інструмента довготривалих інвестицій обирає готівку. Про це йдеться в дослідженні GfK для консалтингового сервіса у сфере фінансів Bankrate.
Цей вибір може призвести до втратит мільйонів доларів, попереджають в Bankrate. Аналітики пов'язують любов до готівки фінансовими кризами та безпечністю цього інструменту.
Друга за популярністю інвестиція – ринок цінних паперів. Але його обирають більше дорослі покоління.
Дослідження також показало, що у порівнянні з іншими поколіннями у мілленіалів найнижча схильність до отримання відсотків від своїх збережень. Кожен 5-й мілленіал стверджує, що заробляє менше 1% від відкладеної суми, а 19% взагалі нічого не заробляють. 26% зізналися, що не знають, скільки заробляють за допомогою своїх збережень.
Дослідження проводилося у липні. У ньому брало участь близькл 1 000 мешканців США віком від 18 до 37 років.