Соцмережа Instagram найближчим часом запустить функцію Usage Insight, яка визначає, скільки часу користувач проводить у додатку, пише TechCrunch.

Функція вже доступна для частини юзерів у тестовому режимі. Принцип роботи нововведення не розкривають. Відомо, що користувачі можуть дізнатися загальний час, проведений у додатку, або за конкретний період.

«Будь-який час має бути витрачений з користю. Важливо розуміти, як на людей впливає час, проведений в онлайні. Відповідальність лежить на усіх компаніях, і я серйозно до цього ставлюсь», – зазначив представник Instagram Кевін Сістрома.


Зазначимо, нещодавно YouTube додав нову функцію: вона надсилає сповіщення та зупиняє відео, якщо користувач задовго сидить на платформі.

Обкладинка: Ерік Лукатейро/Unsplash