Витік даних клієнтів «Нової пошти» не підтвердила перевірка секретаріату омбудсмена
Склад персональних даних на скріншотах, що були в лютому 2018 року опубліковані у ЗМІ, відрізняється від тих даних, які обробляє «Нова пошта» за допомогою своєї інформаційної системи. Такими є результати перевірки компанії, що провели фахівці секретаріату уповноваженого Верховної Ради з прав людини щодо додержання законодавства про захист персональних даних, повідомляє прес-служба «Нової пошти».
У системі «Нової пошти» фахівці не виявили інформації про заявників щодо яких начебто був витік даних.
Крім того, пошук в інформаційній системі компанії можливий лише за номером експрес-накладної та/або номером телефону. «Інформація про експедирування зберігаються не більше 3 місяців, після чого програма видаляє їх автоматично», – йдеться у повідомленні.
Про те, що в мережі продають базу персональних даних і вона належить «Новій пошті», повідомив консультант із кібербезпеки Єгор Папишев 6 лютого. Прес-служба компанії одразу заперечила «актуальність бази».