У 2019 році Stories стануть основним форматом взаємодії в інтернеті – керівник Facebook
Формат Stories стане основним методом взаємодії інтернет-користувачів у 2019 році, цитує директора Facebook із виробництва Кріса Кокса TechCrunch.
«Формат Stories стане основним методом поширення інформацію в інтернеті з друзями вже наступного року», – заявив керівник Facebook.
Кокс має на увазі, що користувачі більше уваги приділятимуть поширеним повідомленням у форматі Stories, ніж взаємодії із традиційними потоками на кшталт News Feed у Facebook.
За інформацією консалтингової фірми Block Party, з 2016 року створення і споживання контенту у форматі Stories зросло на 842%. На проміжку з другого кварталу 2016 до третього кварталу 2017 року зростання формату Stories відбувалося у 15 разів швидше, ніж зростання традиційних каналів соціальних мереж.
Instagram Stories щодня користується 300 мільйонів людей. Схожий формат платформи WhatsApp щодня використовує близько 450 мільйонів користувачів. Ще 150 мільйонів шоденних користувачів – у Snapchat.
Усього, разом із Stories у Facebook Messenger, Google AMP Stories, YouTube Stories i Netflix Stories, формат щодня використовує близько 970 млн користувачів.
Facebook належать сервіси Instagram i WhatsApp.