Найпопулярніша соцмережа покоління Z: дослідження
Інвестиційний банк Piper Jaffray опублікував результати дослідження про витрати сучасної молоді та її основні інтереси.
Зокрема, підлітків розпитали про улюблені бренди, соцмережі та онлайн-магазини. Також врахували, скільки грошей вони витрачають щорічно та на які саме товари.
Найпопулярнішою соцмережею у підлітків став Snapchat – ним користуються 45% опитаних. На другому місці – Instagram, яким користуються 26% респондентів, ще 9% віддали свій голос за Twitter.


Зображення: дослідження Taking Stock With Teens
Facebook опинився на четвертому місці – ним користуються лише 8%. П’ятірку замикає Pinterest, який обрали 1% опитаних.
Найпопулярнішим брендом покоління Z став Nike, а серед онлайн-магазинів лідером назвали Amazon. Найпопулярнішою відеоплатформою став Netflix – за нього проголосувало 39% респондентів, 30% віддали голос за YouTube.
Порівнюючи з дослідженням осені 2017-го, підлітки почали витрачати на 6% більше грошей, і на 2%, якщо порівнювати за останній рік.
Банк Piper Jaffray опитав близько 6 тисяч підлітків, середній вік яких становить 16 років. Усі вони належать до покоління Z – людей, які народилися після 1995 року. Дослідження проводили на території США.
Обкладинка: Келлі Морган