H&M: прибутки компанії впали до рекордного мінімуму
Прибуток шведської компанії H&M у першому кварталі 2018 року впав на 62%, пише Business of Fashion.
За перший квартал 2018 року прибуток компанії становить 150 мільйонів доларів. Це найнижчий показник за 16 років, і ця сума також менша за внутрішні попередні прогнози.
Падіння прибутку в компанії пояснюють поганою погодою взимку: у січні було занадто тепло, а в лютому – неочікувано холодно. Так у магазинах H&M утворився найбільший запас непроданих речей за 20 років, і бренд почав масово знижувати ціни.
У січні H&M опинилась у центрі расистського скандалу. Тоді компанія тимчасово закрила всі магазини у Південній Африці через їх погром.
У березні художник Revok подав до суду на H&M через використання його графіті у рекламній кампанії бренду.
Обкладинка: Вільям Мерфі